Teknik kan ta sig

Ja, jag är lite uppretad just nu. Har ägnat en hel del av min dyrbara tid åt att försöka förstå mig på teknik, men förgäves. För att vara lite mer exakt, jag har installerat Samsung kies air på datorn för att kunna koppla in mobilen i datorn men antingen är jag dum i huvudet eller så funkar det helt enkelt inte, hur många gånger jag än försöker...
Vi släpper det för stunden, idag har det varit en praktiskt dag i skolan med inriktning Turism. Vi har pratat, haft besök och jobbat med Polen. Hon vi hade besök av, Johanna, jobbar med alla guideningar i Örebro slott och Wadköping osv. Väldigt intressant, historiska guideningar är verkligen något jag kan tänka mig jobba med.
Vi har också fått lite mer information om när vi ska åka till Polen, vilket blir i Oktober. Kul!
Efter skolan träffade jag självklart Max, Emma och Bella. Jag köpte även en svart skjorta och en hår donut som Max fixade mitt hår med på bussen haha. Annars har jag krattat äpplen/ päron och gjort mat, kul.. 



En bild jag tog efter att jag färgat håret hos Emma, ser dock inte alls så mörk ut som det är i verkligenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0