The Ark meets Disney

Tja, jag kom nyligen hem från Bella där vi packade upp Lajv grejerna, käkade middag och umgicks och såklart: Kollade på GoT. Det börjar bli jäkligt spännande nu, jag har ju då sett det men det är spännade ändå hehe.
Idag har varit en hel vanlig dag och efter skolan fick jag äran att träffa Izabell. Träffar henne aldrig för hon slutar så sent :(
Nu ska jag chilla och dricka lite te hade jag tänkt, så länge kan ni ju lyssna på denna låt om ni vill. 
Jag gillar The Ark, även om jag skulle beskriva dom som poppiga, spralliga, färgstarka osv, så har dom oftast jäkligt bra texter. Till exempel "It takes a fool to remain sane", men denna låt hade jag aldrig hört. Den är väldigt lugn och om jag får säga det själv så tycker jag att den låter som något som skulle kunna vara i en Disney film! Vilket inte är helt fel eftersom Disney filmer har grym musik. Jag tycker i alla fall den hade en fin text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0