Tillbaka från vildmarken!

Vildmark är kanske att ta i lite, fast det finns ju faktiskt alla möjliga skitläskiga och farliga varelser på Lajv området!
Vi har i alla fall haft skitkul som vanligt, inte lika mycket händelser detta Lajv men vi har varit mer övertrötta och fåniga så det har blivit mycket skratt. Det blev som jag trodde, att jag inte tog så mycket bilder denna gång heller men dom jag har kan jag lägga upp imorrn. Sen kanske folk lägger upp bilder på FB som man kan ta.
Jag är så trött och vill bara sova. Efter en lååång och VÄLBEHÖVLIG dusch så är min hygien normal igen haha.
Så länge får det bli en bild på mig med trollöron och kläder fortfarande på, charmigt eller hur? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0