Try to live your life like pooh




Kom just hem från en vanlig dag i skolan, eller ja en praktisk dag. Vi delades in i grupper och min grupp skulle ta hand om konferansen, t.ex hälsa alla välkomna och berätta om fikatider. Inte så nervöst, mest kul. Jag fick också göra kaffe till killen som höll i konferansen. Ganska kul dag men jag har hållt på att somna hela eftermiddagen, vet inte varför men nu är jag hemma för att vila upp mig. Kunde ha stannat på stan för att vänta på mina homiesar men jag åkte hem och sen hoppar jag på bussen dom kommer med och följer med till Max. Vi ska nämligen se vidare på GoT! Nu ska jag byta om lite från skolkläderna, käka och bara slappa. Vilket i mitt fall betyder kolla på någon serie hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0